söndag 7 oktober 2012

Dunderhonung, någon?

Wilton är dunderförkyld. Han är snorig som sjutton, har hosta och verkar ha ont i halsen. Stackars liten! Nu är det bara att förbereda sig på några sömnlösa nätter och tuffa dagar,  och hålla tummarna för att han är frisk tills 1-årskalaset på lördag!

Förresten är det fortfarande många som frågar vad han önskar sig (önskelistan finns här), jag har kommit på lite fler grejer:

*En potta. Det finns sådana som spelar musik när man "lyckas", det tycker jag verkar smart :) Jag vet att det är för tidigt än, men man måste ju ha en när det är dags.

*En docka.

*Barnbestick.

*En tallrik som han inte kan greppa och kasta ner på golvet, typ en sådan här (behöver självklart inte vara något speciellt märke):




1 kommentar:

  1. Fast de där skedarna är bäst! Och nej jag jobbar inte för Babybjörn men jag har fyra barn.

    SvaraRadera