söndag 13 maj 2012

Backstreet Boys!

Wohoo! Det började med att jag och Wilton mötte upp storasyster/moster Linda för en promenad. Vi gick och hälsade på lillasyster på jobbet, och där fick vi se både A.J. och Howie från Backstreet Boys!! De skulle träna (Emma jobbar på ett gym). Emma och hennes kollega fick som tack för att killarna fick träna där två biljetter var till konserten Backstreet Boys och New Kids On The Block ikväll! OCH JAG SKA FÅ FÖLJA MED! Det ska bli så kul, BSB var ju mina idoler när jag var liten. Jag har faktiskt varit på en av deras konserter, för typ 13 år sen, halva mitt liv hahaha. Tack snälla bästa Emma för att jag får följa med och tack tack tack älskade storasyster för att du unnade mig att gå istället för dig!! Emma blev helt förstörd över vem av oss hon skulle ta med, men Linda tyckte att jag var värd det :) Jag kommer ju inte ut så mycket nuförtiden hehe.


Detta ska bli så roligt! :-D

6 kommentarer:

  1. Va, få inte jag följa med på BSB konsert, remember att jag, du, madde, och björn va med på konsert.Rock´n roll. Puss Pappa.

    Ps- vet inte hur jag ska få detta som icke anonym -Ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att jag kommer ihåg det! Åh, vad det var spännande :) Du får följa med på nästa BSB-konsert, om tio år eller så haha.

      Jag vet inte heller hur du ska ändra från anonym, det ser inte likadant ut för mig som för er eftersom jag är inloggad på bloggen. Är det nån som kan hjälpa min pappa?
      Puss o kram!

      Radera
  2. Say WHAT??? ÅÅÅåå vad roligt!
    Jag kommer ihåg när vi var och såg dem, fan vad vi skrek och grät :) haha det var tider det.
    Vad kul, lite avundsjuk faktiskt hehe.
    Ha så roligt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, visst är det kul :) Så besatta vi var en gång i tiden, det var inte så mycket av den känslan nu. Men jättekul ändå :)

      Radera
  3. Nämen åh va roligt!! Nostalgitripp gånger 10 då! :D Hoppas ni hade en riktigt nice kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, verligen nostalgi! Det var riktigt nice :)

      Radera