måndag 14 maj 2012

NKOTBSB

Det var en riktigt kul konsert igår, verkligen nostalgi! :) De var faktiskt mycket bättre än jag trodde de skulle vara. De har ju blivit lite till åren, haha. Men det bjöds på en riktig show och skönsång. Och nitar, glitter, hattar och juckande i en salig blandning, hehehe.


Jag hann få ett par bilder på förbandet, sen tyckte min kamera att den ville gå och lägga sig :P Men jag tycker ändå att det är så onödigt att filma/foto massa under konserter. Man förstör bara upplevelsen, man är där live och ändå ska man ägna tiden åt att titta på en skärm för att få en bra bild?! Och helt ärligt, när har du någonsin suttit och tittat på fotona i efterhand? Typ aldrig, nä.


Förbandet, A friend in London. den här låten kanske ni känner igen?



Backstreet boys



New kids on the block




Wille lät mig sova till halv åtta, TACK :)
Nu är det dags för bad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar