fredag 11 maj 2012

Fredagkväll!

Ja, vi gör väl vad ganska många andra gör just nu: ser på hockey-VM. Eller ja, Ola tittar och jag...bloggar ju! :) 
Wilton sover förstås. Idag har vi inte gjort mycket alls, mest busat här hemma. Vid tre mötte vi upp min lillasyster efter att hon slutat jobbet och hängde med en sväng till hennes och pojkvännen Marcus nyss köpta lägenhet (som är så fin!! Ni är så duktiga som fixat allt redan, och Marcus, vilken Handyman...men mer om det en annan gång när jag har lite bilder). Där lekte vi lite med Wilton på golvet, och var det inte ett litet, litet framsteg på krypfronten? Jag tror han rörde sig åtminstone 0,5 cm FRAMÅT eller vad säger du Emma? ;-D




Någon efterfrågade en bild på Wiltons tänder. Han har ju fått hela sex stycken nu! Två små i underkäken och fyra rejäla där uppe, han ser så stor ut nu min lille plutt.



:)

Hörs i morgon :)

1 kommentar: