onsdag 30 maj 2012

Pappa!

WOW! Jag säger bara det, tur att Anna var här och bevittnade det hela annars hade ni inte trott mig...
Jag, Anna och Wilton satt på golvet i vardagsrummet när Ola kom hem. "Nu kommer pappa" sa vi till Wilton. Ola visade sig i dörröppningen och Wilton tittade rakt på honom och sa "Pappa" !!!!!!!!!
7,5 månad gammal, det är vår son det! :) :) :)


Han har de senaste dagarna börjat prata mer med hittepå-ord, typ som tvillingarna i comhem-reklamen ni vet? Men att han skulle säga pappa redan hade jag inte trott! Det var inte av en slump heller, det var så tydligt och precis när han fick syn på sin pappa :)

6 kommentarer:

  1. ÅÅ vad roligt! :) vilken duktig kille ni har!
    hörde Ola det också? snart säger han mamma också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han sa det ganska lågt så Ola hörde det inte riktigt, men han såg på läpparna :) Jag och Anna bara skrek haha, så han vågar kanske aldrig säga något igen :P Vi blev ju helt chockade ;)

      Radera
  2. Åhh! Häftigt! Jag förstår att fadern är stolt? ;)
    Måste vara en fantastisk upplevelse!
    Ser fram emot att träffa er! :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fadern är mycket stolt :) Helt knasigt kändes det :) Kramar

      Radera
  3. Grymt! :) så de ska va juh! hehe!
    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte konstigt om han börjar prata tidigt med en mamma som är mästerbabblare ;) Trevlig helg!

      Radera