torsdag 10 maj 2012

Statistik!

Oj oj oj! Så många besökare här varit idag! Undrar just hur ni fått nys om att bloggen finns... :P (dock har jag inte sett till en endaste liten ynklig kommentar... *fiskar*).


Wilton sover gott sen 2 och en halv timme tillbaka, och mitt fina sällskap för kvällen har just åkt; Underbara Bonnie och Milo.



Milo.
Stå emot de här ögonen om du kan!

 Min och Bonnies bättre äldre hälfter (Fred är ju en hel dag äldre än Bonnie, och jag är ju rena rama lammköttet i jämförelse med Ola hehehe) har varit på plats på årets match: Skånederbyt mellan MFF och HIF. (Och vilken match sen, MFF krossade HIF med 3-0, 12-1 i avslut!! HOPPA OM NI ÄLSKAR MALMÖ F F ). Vi såg matchen på TV här hemma, käkade lite gott här och hade lika trevligt som alltid. Bonnie är en PÄRLA och Milo är så go!


Nu väntar jag på att Ola ska komma hem. Ska bli skoj att se hur mycket röst han har kvar efter ikväll, jag förväntar mig att den ligger någonstans mellan stum och brötig tonåring i målbrottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar