måndag 14 maj 2012

Fyndat!

Idag har jag fyndat, det var utförsäljning i en second hand barnklädesaffär... Jag handlade ett par byxor, tre skjortor, en body, en luvtröja och en jättetuff "rockig" kavaj till Wille.
Allt detta gick på..... 130 kr!! Så himla bra! Kläderna var väldigt fina, i princip nyskick alltihop!


Jag handlar nästan bara begagnat till honom, mestadels tradera annars. Finns ingen mening med att köpa nytt när det finns så mycket fint begagnat tycker jag, fast ibland är det kul med nytt också förstås  :) Fick förresten hem ett par Timberlandkängor till Wille idag som jag budat hem på tradera. 80 kr i fint skick, nypris ligger väl på 700-800 kr :)


När vi kom hem från vår promenad möttes vi hemma av en febrig Ola. 39,4 graders feber! Som han dessutom jobbat med halva dagen, fattar inte hur han klarar det. Jag själv hade lagt mig ner och dött, typ.




Bilder tagna för några dagar sen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar