torsdag 10 maj 2012

Promenad i västra hamnen



Helt folktomt!




Wilton somnade efter en del skrik... 

Någon som har ett förslag på varför han plötsligt hatar vagnen?
Funderar på om han inte trivs att sitta framåtvänd, men det gick superbra i början (vände för 3-4 veckor sen). Han är nyfiken och vill titta på allt, jag tycker inte att jag verkar vara så värst intressant för tillfället så det borde väl inte vara att han saknar att titta på mitt slitna nylle? (Kl. 5 var en lagom tid att gå upp idag tyckte Herr'n efter en natt med mååånga uppvak).



Wilton framför Turning Torso. Den sistnämnde kände sig lite sliten och ville helst inte vara med på bild.

Bilderna är tagna med min nya Samsung-phone! Love it! Och bra kamera måste jag säga att den har också :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar