lördag 26 maj 2012

Mostrar

Idag har jag och Wilton träffat lill-moster Emma (haha, ja hon heter så nuförtiden), vi fick njuta en del av solen men sedan mulnade det på, nu regnar det för fullt. Men sommarregn är faktiskt mysigt, det luktar ju så gott! :)

Nu sover Wilton sin eftermiddagslur (jag vet att jag skriver väldigt ofta att han sover, men det är ju då jag passar på att blogga :P ), jag har plockat lite här hemma och väntar på att moster Linda ska komma hit. Vi ska käka och kolla på Eurovision ikväll. Heja Sverige!

Lyckades få en film på när Wille sätter sig upp, försökte egentligen filma att han försökte "skutta" fram när han stod på alla fyra men det blev ju lika bra det här :) Jag tjuter rätt högt "Så duktig kille!" så ni kan stänga av ljudet på datorn om ni vill skona era öron ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar