söndag 22 juli 2012

Bröllop = barnvakt

Idag ska jag och Ola på Elin och Martins bröllop! Det ska bli såå roligt!

Wilton ska vara här hemma med sin morfar i många timmar... Lite nervös är jag, vi har aldrig haft barnvakt någon längre stund när han inte har sovit större delen av tiden. Men det kommer säkert gå bra. Jag hoppas och tror att jag kommer slappna av när vi väl kommer hemifrån :)

Wilton har förberett sig på att morfar ska komma! Han har till exempel sovit extra dåligt, vaknat extra tidigt och sovit en extra kort förmiddagslur.

Han ville i vilket fall prompt ha den här tröjan på sig, fastän den är lite stor. Fjäsk funkar alltid! ;)


Det här inlägget skulle ju kommit upp igår! Det kommer ett inlägg om bröllopet senare, men jag kan sammanfatta det med ett enda ord redan nu': PERFEKT! Att vara hemma med morfar gick också perfekt! :)

3 kommentarer:

  1. Kul att det gick bra med både bröllop och barnvaktande! Kram farmor

    SvaraRadera
  2. Härlig tröja. Undrar om de har den i storlekar upp till åtta år? Kul att ni hade det så bra och BRA GJORT att ta barnvakt och gå iväg!

    SvaraRadera
  3. Wii, vad härligt att det gick så bra att få lov att vara utan mamma och pappa en stund. En eftermiddag och kväll kan ju vara ganska lagom :) Både för Wille och mor och far ;)

    SvaraRadera