torsdag 26 juli 2012

Ingen autograf

Jag och Wilton träffade idag en tjej vi inte känner....som läser bloggen! :) Wilton var tyvärr på sitt allra divigaste humör och vägrade ge henne en autograf ;)

Tyvärr ville han knappt bjuda på ett leende då han var lite trött men han visade i alla fall upp en av sina många färdigheter; stoppa foten i munnen. Man tycker han kunde kommit med något bättre, det där kan ju alla bebisar. Men visst blev du lite imponerad Alma? ;)

Helt omotiverat får ni bilder på Wilton som läser bok med sin pappa.



3 kommentarer:

  1. Vilka roliga handtavlor i bakgrunden! Och visst rä det roligt när man träffar de första bloggläsarna som inte är "närmast sörjande"!!! Jag kommer aldrig att glömma min första sådan.

    SvaraRadera
  2. Jag blev helt starstruck!:D

    SvaraRadera
  3. Sv
    Nää precis, ja hinner knappt heller med min egna, o svara på kommentarer hinns alltför sällan med..

    SvaraRadera