söndag 29 juli 2012

Lite separationsångest

Idag har jag och Wilton umgåtts med Elin. Hon hade med sig jordgubbspaj till mig och två mjuka, fina bollar till Wilton (eftersom jag glömde att köpa sist vi var på IKEA). Du förgyller verkligen vårt liv Elin :) Ja, inte för att du kommer med presenter alltså, utan för att du är du :)

Elin råkade (?) visst lämna kvar en ask jordgubbar också, så nu blir det några sådana och en film för mig och Ola :) Om Wilton vill somna det vill säga, han verkar ha lite separationsångest och blir ledsen när vi går ut ur rummet så det får ta lite extra tid idag. När Elin skulle gå innan blev han också jätteledsen och började storgråta när hon stängde dörren. Det var synd om honom att han blev så ledsen men så himla gulligt också, han ville inte att Elin skulle gå :)

Nu får jag nog byta av Ola därinne!


2 kommentarer:

  1. Underbart att träffa er idag! Javisst, jordgubbarna var ju till er. Hoppas ni hade en mysig kväll!
    Ja, stackars lille Wille-pluttatt han blev så ledsen :( Du får säga till honom att jag snart kommer tillbaka!
    Blir alltid glad av att få träffa er också :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Nejmen separationsångest är aldrig kul att ha, samtidigt är det ändå lite mysig när de är inne i en sådan period! Extra mycket mys blir det ju då!

    SvaraRadera