söndag 8 juli 2012

Tackar tackar!



Klockan 6.20 gick jag upp med Wilton, helt okej tycker jag med tanke på att han somnar mellan 18.30-19.00, han hade dessutom sovit hela natten utan att vakna. Runt 8 bara gäspade och gäspade han så då gick jag in och lade honom och han somnade på en gång. Då passade jag på att lägga mig jag med, vaknade upp 9.40 AV MIG SJÄLV och kände mig helt utvilad! Kan nog räkna de gånger jag haft den känslan det senaste året på ena handen  (Jag vet dock om att vi har det väldigt bra med sömnen!). Jag smög bort och kikade in i Wiltons rum och då satt han där lugn och tyst och lekte med sitt gosedjur Brunar :)




Wilton med Brunar, vid ett annat, mindre nöjt, tillfälle. (Två månader gammal) (Wilton alltså, Brunar vet jag inte hur gammal han är)





1 kommentar:

  1. Ah så gött!! Ja han är verkligen en nöjd liten krabat! Kramar från farmor

    SvaraRadera