torsdag 5 juli 2012

Jag vann!!!

Så grattis Wilton, nu kommer du ha den coolaste trehjulingen i stan! :)


Trehjuling från Playdirect i aluminium, värde 3423 kr!!
 


Jag blev så förvånad när de ringde att jag inte kände igen namnet på varumärket. Jag var kanske inte på det allra bästa humöret när jag svarade, med en gnällig Wilton på armen (tand nummer åtta som äntligen beslutat sig för att komma upp, därav den usla uppdateringen här på bloggen).

Samtalet:


Hon: "Du har ju varit med att tävla här med oss på playdirect!" Glatt, försäljarstuket lät det som tyckte jag i min sura hjärna.
Jag: "Mhm....". Barskt, väntar på ett otroooligt erbjudande om att jag blivit en av de utvalda som får KÖPA något till ett otroooligt pris.
Hon: "Ja, om en trehjuling...". Lite besviket.
Jag: "Jaha!" En liten klocka plingade till i hjärnan.
Hon: "Ja, och du har VUNNIT!".
Jag: "Har jag?! Du bi du, bi bi du bi du bi du... Wilton, du ska få en cykel! Du bi di duuuuu...."
Hon: "Euhm, ja, grattis!"
Jag: "Du bi di duuuu..."
Hon: "Vi skickar den hem till er! Hejdå!"
Jag: "Du bi di du!"

6 kommentarer:

  1. Haha :D
    Grattis! Wille lille kommer cruisa runt och plocka upp flickor med den där heta hojen innan ni ens märkt vad som hänt ;)
    /Martin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, det är ju det man är rädd för... Han får nog vänta med att cykla på den tills han är minst 2.....5 ;)

      Radera
  2. Grattis till er :)

    hehe jo vår son är född 15/10 men det är ju bara en dag mellan våra pojkar så det gör ju inte så mkt :)

    SvaraRadera
  3. Ååååh, grattis! Så kul!! Kram Farmor

    SvaraRadera
  4. "Du bi di duu?"
    Grattis :D

    SvaraRadera