fredag 20 juli 2012

Nackdelen med att försöka vara rolig på bloggen

Efter det här och det här inlägget blev det total LÄSARSTORM. Flera personer rasade över min lathet och menade att jag omgående var tvungen att ta tag i de här problemen! (Två är flera) (fler än en i alla fall.) (Den ena var inte Ola) (men den andre var).


Vad hände med "If life gives you lemons, make lemonade (and sit down and enjoy it...)"??
Jaja, jag är inte den som är den, så nu får Wilton genomgå KBT-behandling mot sin fobi här hemma.


Nu har han vant sig vid att ha dammsugaren i rummet, vi har till och med kommit så långt att han vågar röra vid den. Nästa steg blir att ha den påslagen :)







Det sista är faktiskt sant. Han var verkligen livrädd för dammsugaren och skrek så fort han såg den, så nu kör vi en hemmavariant av KBT mot fobi :)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! Söta ni är :)

    SvaraRadera
  2. Ju mer man använder den desto räddare blir man. Jag tycker att Wilton verkar vara en mycket klok person.

    SvaraRadera
  3. Åhå.javisst! Han var ju uppe och klättarade på den också när jag tittade förbi i fredags. Haha, tänker bara på såna där brandmänsalmanackor där brandmännen håller i vattenslangen. Ni får göra en sån med Wille när han utforskar dammsugaren. Kanske lite mer barnanpassad då ;)

    SvaraRadera